I weekenden 18. til 20. april drager klubbens U13 piger og U17 drenge til AGF Cup 2025 i Aarhus.

Det er første gang vi prøver kræfter med AGF Cup og vi glæder os meget til en weekend med håndbold-hygge og masser af gode kampe.

I kan følge med i turneringen og begge holds kampe via linket her: https://www.procup.se/cup/38045.htm?Lang=DEN

Flere nyheder

Emilie Bangshøi forlænger

Vi er utroligt glade for, at Emilie er en del af holdet og setup’et i den kommende sæson. Som venstre fløj har Emilie vist sine store kvaliteter, og samtidig er

Læs mere >